duminică, 4 iunie 2017

Diminetile mele si "salutul soarelui"

Ce mod mai bun de a incepe  ziua decat cu un salut al soarelui? Pentru cei care nu stiu, "salutul soarelui" este o succesiune de posturi yoga ce trebuiesc executate una dupa alta, alcatuind astfel un exercitiu mai complex, denumit foarte frumos si poetic "salutul soarelui".
Cu ceva vreme in urma, habar n-aveam ca asa ceva exista. Dar de cand am aflat si l-am invatat, nu imi pot imagina sa-mi incep ziua fara acest exercitiu. La o simpla cautare pe net, veti gasi cu siguranta tutoriale care sa va arate ce si cum, dar eu mi l-am insusit foarte repede din cartea dr. Oz "Tu - Ghid de functionare. Cunoaste-ti corpul pentru a ramane tanar si sanatos".
Este o versiune grafica foarte haioasa, dar simplu si la obiect explicata, pe care vi-o arat si voua:

Incepatorii ar trebui sa-l execute de 10-12 ori, ajungand treptat la o medie de 40. 
Evident ca cel mai bun moment al zilei pentru a practica "salutul soarelui" este dimineata, la rasaritul soarelui. 
Acest exercitiu le este contraindicat celor cu hernie. In rest, cam toata lumea poate sa il faca. La inceput este destul de greu si solicitant, dar pe masura ce exersati si perseverati, va va fi din ce in ce mai usor. Veti fi rasplatiti cu o stare de bine, o sanatate buna si longevitate.
Printre nenumaratele beneficii ale "salutului soarelui" se numara intarirea sistemului imunitar siiiii...foarte important pentru multi dintre noi, reduce grasimea in exces, in special din zona abdominala, solduri, coapse, gat si barbie. 
Asa ca invatati si practicati "salutul soarelui". Nu o sa va para rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu