marți, 21 februarie 2017

Miraculoasa apa Sassy si talia subtire

Daca n-ati baut inca aceasta apa miraculoasa este timpul sa o faceti! Se prepara acasa, din ingrediente putine si pe care le gasiti in supermarket, in orice perioada a anului.
Ingrediente:
- 2 l apa plata
- 1 lamaie (preferabil bio,pentru ca se foloseste cu tot cu coaja)
- 1 castravete mediu
- ghimbir
- 16 frunze de menta proaspata sau 1 lingura de menta uscata

Prepararea se face de cu seara. Lamaia si castravetele se spala, se taie felii subtiri: lamaia cu tot cu coaja, castravetele fara coaja. Ghimbirul (o bucata de aprox. 1 cm sau cat sa obtineti 1 lingurita de ghimbir ras) se curata, apoi se da pe razatoarea mica. Toate cele de mai sus, plus frunzele de menta spalate in prealabil, se pun intr-un borcan sau un vas de sticla cu capacitatea de 2,5 l. Adaugam apa plata. Se acopera si se pastreaza la frigider pana a doua zi dimineata cand se strecoara si este gata de folosit.
Foarte important: lamaia nu se stoarce, ci numai se taie felii, cu tot cu coaja. 

Cei 2l de apa astfel preparata se beau la temperatura camerei, pe parcursul intregii zile. 
In fiecare seara preparam portia pentru ziua urmatoare.

Consumata 4 zile la rand detoxifica organismul, imbunatateste digestia, circulatia sangelui, scade edemele, combate balonarea siiiii, cel mai important, scade stratul de grasime de pe abdomen ! Taaadaa! V-am spus ca e o apa miraculoasa.

Am testat-o si eu prima data acum 3 ani si, intr-adevar, cred ca accelereaza cumva metabolismul, pentru ca atunci chiar am pierdut 1 kg in greutate in cele 4 zile. Dar, chiar daca n-ar avea nici un efect de slabire, va invit sa o incercati pentru ca e foarte buna la gust. Eu de atunci o prepar in fiecare an in aceasta perioada (februarie - martie). Probabil ca apa are in compozitie ceva dupa care organismul meu tanjeste la iesirea din iarna.

Reteta apartine Cynthiei Sass - jurnalista si nutritionista americana - autoarea dietei "Flat Belly" (abdomenului plat). De la numele de familie al Cynthiei deriva si numele apei inventate de ea. Nutritionista recomanda consumul apei Sassy in primele 4 zile din cele 28 de zile ale "Flat Belly Diet". Conditia esentiala este sa nu beti altceva pe parcursul acestor zile in afara de cei 2 l de apa Sassy. 
Atentie insa! Apa este contraindicata femeilor insarcinate sau care alapteaza si suferinzilor de ulcer sau gastrita.

Se spune ca dupa cele 28 de zile de "Flat Belly Diet", deci 4 zile de apa Sassy plus o dieta corecta (fara restrictii, dar corecta) si ceva exercitii fizice, se ajunge la pierderea in greutate a 10 - 12 kg. Iar acest rezultat se poate mentine timp indelungat, daca, ulterior, se continua consumul de apa Sassy cel putin o zi pe saptamana.

Acestea sunt informatii neverificate de mine. Eu n-am avut niciodata mari probleme cu greutatea, fluctuatiile mele de greutate sunt mici, dar v-am spus, am preparat, incercat si mi-a placut in mod deosebit gustul pe care il are aceasta apa.
Incercati-o si voi, succes si talie subtire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu