joi, 25 mai 2017

Experienta mea cu Henna

Atunci cand m-am decis sa schimb si in loc de vopseaua de par clasica sa folosesc Henna, am incercat sa ma documentez cat mai bine. Va spun insa sincer ca n-am gasit foarte multe referinte. Majoritatea postarilor contineau fotografii de inainte si dupa, faptul ca vopsitul in sine e destul de messy, pateaza, nu poti sa iti aplici singura pasta de Henna, ca miroase urat si ... cam atat. Unele fete  erau foarte incantate, iar altele deloc. Toata lumea spunea ca odata ce ai trecut la Henna, nu mai poti sa ti-o scoti din par decat cu ...foarfeca. Chestia asta inca n-am verificat-o, dar o voi face cat de curand si va spun ce si cum.

Pana atunci, va impartasesc constatarile mele:
- nuanta obtinuta de mine, pe un par castaniu inchis si folosind amestecul natural Rosu (Henna, Amla si Jatropha) de la Khadi este una foarte frumoasa;
                                            sursa: www.khadi.ro
- acoperirea firelor albe este perfecta chiar de la prima aplicare, cu conditia sa stai minim 6 ore cu vopseaua pe cap;
- amestecul nu pateaza fata si nu se scurge (deci nu murdaresti locul din jur), daca il faci de consistenta potrivita: 150 ml apa calda la 50 g pudra;
- nu are un miros deranjant, ci a iarba uscata si a plante. Cand transpiri mult, mirosul se simte totusi in par;
- odata cu repetarea vopsirii, firul devine mai gros, iar parul capata volum, datorita faptului ca pigmentul imbraca firul de par;
- dispare matreata;

Din pacate, pe langa toate punctele bune de mai sus exista si 2 MARI NEAJUNSURI:
- usuca foarte tare scalpul si firul de par;
- strica si intinde parul cret sau ondulat natural;

In toate cercetarile mele pe net nu am gasit scris pe undeva despre uscarea si intinderea parului. Abia cand am constat lucrurile astea pe propria piele / par si am inceput sa sap mai adanc in prietenul "google" am descoperit pe un site romanesc al unei firme ce vinde henna online, ca raspuns la comentariile consumatorilor, mentiuni de genul: " henna folosita pe parul cret are renumele ca ar "relaxa" buclele" sau "dupa aplicari repetate buclele sa nu mai aiba aceeasi fermitate". Apoi, pe un forum din State, am descoperit comments ce se refereau la nedoritul fenomen al intinderii parului dupa vopsirea cu Henna.

In concluzie, in ciuda faptului ca se obtin niste nuate superbe de roscat, NU VA RECOMAND sa folositi henna daca aveti parul cret.

2 comentarii:

  1. Ar fi fost util sa fie puse si niste poze cu rezultatele vopsirii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa este. Din pacate, postarea a fost scrisa la ceva timp dupa ce am renuntat la henna.

      Ștergere