miercuri, 16 ianuarie 2019

Lista mea pentru 2019


La fiecare inceput de an, cu totii ne facem planuri legate de ceea ce ne dorim pentru si in noul an. Nici eu nu fac exceptie, iar lista mea este gata. Pe langa sanatate - pe care ne-o dorim cu totii, eu mi-am propus pentru 2019:

1. sa postez pe blog mai des decat am facut-o pana acum;
2. sa invat tehnici noi de imbunatatire a vizibilitatii blogului;
3. sa-mi perfectionez cunostintele de limba franceza;
4. sa slabesc 5 kg 😃;
5. sa urmez in continuare metoda CG pentru ca parul meu sa fie fericit;
6. sa-mi cos cel putin 3 rochii;
7. sa continui sa fac sport cel putin de 4 ori / saptamana;
8. sa-mi cos o camasa - ie pe panza de canepa;
9. sa-mi stabilesc obiectul de activitate pentru viitorul meu magazin handmade;


                                          sursa foto: pixabay.com

Stiu, lista e destul de lunga, dar sper ca la sfarsitul lui 2019 sa bifez toate punctele. Wish me luck! 😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu