marți, 10 octombrie 2017

Tratarea cearcanelor in mod natural

De cand ma stiu am avut cearcane. Nu m-au deranjat niciodata prea tare, dar acum, de cand mi-am schimbat culoarea parului intr-un saten ciocolatiu, par mai vizibile si ma deranjeaza.

Drept urmare, am cautat sa vad daca exista metode de a scapa de ele, altele decat acelea de a le camufla cosmetic.
Si am gasit pe net o gramada de procedee, unele care iti garantau reusita in cateva minute, altele in maximum 3 zile. Eu am ales o metoda naturala care mie mi s-a parut O.K. si pe care vi-o descriu si voua mai jos, urmand ca in zilele urmatoare sa o si aplic pe mine si sa va spun daca a functionat sau nu.


Metoda are 2 etape:
Etapa 1: razuiti 1 cartof crud curatat de coaja si 1/2 castravete cu tot cu coaja. Legumele se razuiesc separat, dupa care, folosind o strecuratoare sau un tifon, extrageti sucul din ele. Sucurile se amesteca, in proportie de 1:1. Separat, se prepara o infuzie de ceai verde (peste 1 pliculet de ceai verde se toarna apa fiarta si se infuzeaza 3 minute). Cantitatea de ceai verde rezultata trebuie sa fie aceeasi cu cea de sucuri amestecate, deci tot proportie de 1:1. Se combina ceaiul verde cu sucurile, la care se mai adauga 1 lingura de gel de aloe vera si 1 lingura de apa de trandafiri. Apa de trandafiri vi-o puteti prepara singure sau o puteti cumpara de la plafar sau farmacie.
In amestecul astfel rezultat se inmoaie discuri demachiante care se pun peste ochi (inclusiv zona cearcanelor) si se tin 20 minute.


Etapa 2: Intr-un mic bol, puneti 1 lingurita de ulei de migdale dulci sau ulei de cocos, peste care spargeti (prin intepare cu un ac) o capsula uleioasa de vitamina E (gasiti la farmacie). Amestecati, apoi cu degetele inmuiate in amestec, va ungeti bine zona cu cearcane din jurul ochilor.
Preferabil ca toate aceaste operatiuni sa le faceti seara, inainte de culcare.
Tratamentul dureaza 7 zile consecutive, dupa care ar trebui sa vedeti rezultatele
.

De maine il incerc si eu si sper sa scap de cearcanele astea nesuferite! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu