vineri, 27 octombrie 2017

Ingrijirea parului: la salon sau acasa?

Dintotdeauna am avut probleme cu tunsul si ingrjirea parului la salon. Ori am eu curat ghinion si nu gasesc coafeze bune, ori ele nu sunt mai multe, ci una singura si n-am dat inca peste ea. Sau nu locuieste in Romania... Sau sunt eu prea pretentioasa? Sau nu exista coafeze bune? ... Sau...

Cred ca ar trebui sa existe si la noi, ca in State, saloane speciale pentru femeile cu parul cret sau ondulat. Sau macar sa nu le dea diplome de absolvire coafezelor pana nu le invata in scoala de coafeze (sau ce scoala or face ele acolo) cum sa tunda si sa coafeze un par cret.

Long story short, banuiesc ca v-ati dat seama, am riscat din nou - dupa o lunga perioada de timp - sa merg la coafor. Ce s-a intamplat ? Dezastru !!! Coafeza de la un mare salon de fite din Bucuresti si care se lauda cu 16 ani de experienta in domeniu, m-a caprit (ca alt cuvant mai potrivit nu gasesc) ingrozitor! Si de parca asta n-ar fi fost indeajuns, m-a si coafat ca pe vremea bunicii, cu niste sarmalute de toata frumusetea, facute "la perie". Eu cred ca toate cele carora nu prea le-a placut matematica, s-au facut coafeze. Partea nasoala e ca nu le-a placut nici desenul, altfel nu-mi dau seama cum poti sa fii atat de lipsit de simt artistic si de simt al proportiilor, intr-o meserie care reclama treaba asta mai mult decat orice.

Ce am invatat din toata aventura asta? Ca cel mai bine e sa-ti vezi de treaba si sa-ti ingrijesti parul acasa. Ca daca n-ai o prietena buna sau un sot talentat pe care sa-i instruiesti cu filmulete de pe youtube.com despre cum se executa DIY un tuns onorabil sau un vopsit, la o adica poti sa-ti iei un dispozitiv de genul creaclip
                                                                                                            sursa: Creaclip.ro
si sa te tunzi singura. In oricare din cele doua variante, sigur iesi mai castigata decat daca te duci la salon unde mai dai si o gramada de bani, ca sa plangi apoi in pumni vreo doua-trei zile...

P.S. Ca sa fie clar, aceasta este doar opinia mea. Poate ca voi ati fost mai norocoase si n-ati avut experiente de genul asta. Sau v-ati intalnit cu acea coafeza pe care eu n-am gasit-o inca. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu