marți, 13 martie 2018

Masca revigoranta cu argila si trandafiri


Stiti deja ca in materie de masti pentru fata, eu sunt fan argila. Pulberea de argila este foarte prietenoasa cu tenul sensibil, uscat si matur. In plus, o masca pe baza de argila se prepara foarte repede, lucru care mi se pare de asemenea foarte important, dat fiind ca suntem foarte ocupate si avem timp putin pentru noi.

Astazi va dau o reteta pe care am descoperit-o in ziarul "Formula As", dar pe care am adaptat-o putin. Prin metoda de preparare data de mine - pe care am descris-o si in postarea de aici, cand va povesteam de obtinerea unei alte ape florale - veti obtine atat o apa florala de trandafiri pe care o puteti folosi ulterior pe post de tonic, cat si lichidul necesar unei masti mult mai concentrate si mai eficiente.

Masca revigoranta cu argila si trandafiri

Ingrediente: 1 ceasca petale de trandafir uscate, 250 ml apa distilata, 1 lingura pulbere argila.

Prepararea se incepe seara cand se pun la macerat 1/2 ceasca de petale uscate de trandafir in 125 ml apa plata. A doua zi dimineata se strecoara maceratul, se pune deoparte lichidul. Peste petalele macerate de seara se adauga cealalta 1/2 ceasca de petale, plus 125 ml apa clocotita. Se acopera, se lasa la infuzat 20 minute, apoi se strecoara si se amesteca cu lichidul de la macerat. Astfel am obtinut apa florala de trandafiri.

Argila pulbere se amesteca cu putina apa florala, pana cand se obtine un amestec de consistenta unei smantani. Masca o aplicati pe fata, in strat nu foarte subtire. Dupa 20 de minute se spala din abundenta cu apa calduta.

Restul apei de trandafiri se se pastreaza la frigider, avand un termen de valabilitate de 4 - 7 zile. Este perfecta ca tonic pentru ten uscat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu