marți, 29 iunie 2021

Crema cu efect botox

Ultima descoperire in materie de creme de noapte homemade este crema cu efect botox. O crema care se face usor, rezista mult timp daca este tinuta la frigider si are puternice efecte antirid. Inca de pe la a 3-a aplicare a cremei cu efect botox eu am vazut imbunatatiri, pielea este mult mai hidratata, moale si neteda, iar ridurile sunt mult atenuate.

Ingrediente: 1 lingura seminte de chia, 1 lingura seminte de in, 100 ml apa, 2 linguri gel de aloe vera, 1 lingura ulei de migdale dulci, 3 picaturi de vitamina E



Mod de preparare: Se pun intr-un vas semintele de chia si cele de in si se adauga peste ele apa. Se lasa la macerat la rece timp de 1 ora. Apoi vasul se pune pe aragaz si se fierbe la foc mic timp de 4 min. Dupa ce se raceste, amestecul se strecoara prin tifon sau printr-un dres fin, curat. Amestecam 1 lingura din lichidul rezultat cu gelul de aloe vera si uleiul de migdale dulci. Intepam cu un ac o capsula de vitamina E si adaugam si cele 3 – 4 picaturi de vitamina E. Amestecam totul cu o lingura de plastic sau de lemn. Turnam crema rezultata intr-un recipient de sticla cu capac si o tinem la frigider. Cantitatea obtinuta ar trebui sa va ajunga destul de mult.

Tips: Eu nu am avut planta de aloe vera, ca sa pot extrage gelul direct din frunza, asa ca am folosit un gel de aloe din comert. M-am asigurat ca este unul de buna calitate, cu ingrediente putine.

In plus, pentru a nu contamina continutul, atunci cand vreau sa iau crema cu efect botox din recipient, folosesc o paleta de lemn ramasa de la inghetata pe bat. Asa evit sa bag degetul direct in crema.

La inceput, crema cu efect botox este destul de fluida, dar odata bagata la rece, se incheaga suficient, capatand o textura tip gel.

Crema cu efect botox se foloseste numai seara, dupa curatarea prealabila a fetei si dupa ce aplicam tonerul din frunze de dafin.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu