joi, 2 august 2018

Cremele din alfabet


Astazi mi-am propus sa scriu despre cremele botezate cu primele litere din alfabet. Dar mai intai vreau sa repet, pentru cei care nu au retinut, ca in general, incerc sa folosesc cat mai mult in rutina de frumusete si in general, in viata de zi cu zi, produse cu ingrediente naturale, de preferat facute de mine, in casa. Insa atunci cand nu se poate, nu imping lucrurie catre absurd. Sunt si eu, ca orice femeie, preocupata de make-up, atunci cand acesta aduce o imbunatatire a aspectului general.

Si asa ajungem la postarea de azi si cremele din alfabet: BB, CC si DD. Ba, mai nou, chiar si EE. 😊
                                                            foto credit: pexels.com - Karolina Grabowska


Nu m-am impacat niciodata bine cu fondul de ten, nu-mi place pentru ca da un aspect nenatural fetei, ca de tencuiala. Oricat de bine aplicat ar fi, tot se vede atunci cand ai fond de ten pe fata. Asa ca mi-am indreptat atentia catre cremele colorate, dar aici am fost derutata si nu stiam exact ce sa aleg: ce mi s-ar potrivi si care este diferenta dintre un BB si un CC? Pentru cele dintre voi care ati avut aceeasi problema ca si mine, pe scurt, va informez:

Cremele BB
Au fost la mare moda incepand cu 2011 si se pare ca cele care le-au adus in atentia publicului au fost coreencele. Se stie ca asiaticele in general si coreencele in mod special sunt obsedate in a avea un ten perfect, fara pata. Si cremele BB sau Blemish Balm care inseamna balsam pentru imperfectiuni sau cosuri, exact asta face. Acopera micile imperfectiuni, ofera o minima protectie solara si au in compozitie si ceva antioxidanti. Au o textura cremoasa si hidrateaza fata, fiind in special potrivite pentru  cele cu ten normal sau uscat. Nu au foarte multe ingrediente antiaging, asa ca, daca le folositi in mod curent nu trebuie sa renuntati la rutina de ingrjire  de zi antirid. Redenumite de americani Beauty Balm adica balsam de frumusete, sunt o alegere buna pentru un machiaj usor sau, daca nu puteti renunta la fondul de ten, le puteti folosi ca primer.

Cremele CC
Sau Color Correcting = corectia culorii. Ofera o acoperire mai mare decat cremele BB si uniformizeaza mult mai bine nuanta tenului. Mai toate au si SPF de minim 10 si o textura usoara ce penetreaza pielea cu rapiditate. Se adreseaza de obicei celor care au probleme legata de cuperoza, roseata difuza sau alte imperfectiuni ce necesita o acoperire mai mare. Din pacate, nu acopera petele de batranete sau hiperpigmentarea. Se recomanda pentru tenurile mai grase sau pro-acnee, dar nu este valabil pentru toate brandurile. Eu, de exemplu, desi am ten normal & uscat, folosesc Crema CC SPF 10 Premium Care de la Gerovital H3 Derma ce este buna pentru toate tipurile de ten. In concluzie, trebuie sa verificati eticheta produsului.

Cremele DD
DD sau Daily Defense (protectie zilnica) sau Dynamic Do-All (ceva ce face de toate, in mod dinamic 😊). Ce ofera o crema DD? Nu mult in plus fata de celelalte creme din alfabet. Ofera protectie solara, hidrateaza si uniformizeaza nuanta tenului. Ca multe alte produse de make-up, cred ca nu poti decide daca ti se potriveste sau nu, decat dupa ce o incerci. La noi in magazine am vazut ca inca nu sunt asa populare.

Si ultima aparuta la alfabet: crema EE – Extra exfoliating. In afara faptului ca este si ea colorata, in rest, nu prea se potriveste cu toate cele de mai sus, in sensul ca este un soi de crema- tratament, care dupa exfoliere se indeparteaza de pe fata. Deci nu intra in categoria celorlalte, dar v-am zis de ea, asa, ca sa vedeti ca producatorii si departamentele de marketing nu abandoneaza cu una, cu doua, denumirile astea cu doua litere identice. Sau au intrat in pana de idei si inspiratie …

In concluzie, daca nu aveti probleme si imperfectiuni majore pe care numai cu un fond de ten le-ati putea acoperi, puteti da o sansa si cremelor BB, CC sau DD.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu